Lulekalaset

Och här sitter jag hemma. Men inte är jag ledsen för det inte. Trivs bra här hemma med Patrik, Emil och Ebbs! ;) Vad skulle jag göra utan dom?!! Dom är mitt allt!!

Vad har vi gjort idag då? Patrik har varit och jobbat, så kul så kul.. Eller så inte. Jag, Emil och Ebbs tog oss en prommis på morgonen (vid halv elva, och jaaa, det är morgon för mig ;) för att sen slappa hemma ett litet tag. Tog ett bussen till stan och mötte upp Emelie och Alex plus hundarna. Lyckades handla en till body åt Emil som han snart kommer i (strl 62) vilket inte riktigt behövdes, men den var fiiin ;) Me like Lindex! Sen gick jag och Emil och hälsade på mamma som jobbade i stan idag. Kul att se henne in action, haah! :P

Lyckades även missa kvart i tre bussen hem, fuck. Så då gick jag till Lagerhaus och köpte ett fint foto album i brunt och sen vidare till Tiimari och handlade en guldpenna och nå slags klister som man sätter fast korten med. Så började sortera alla 428 bilder men blev inte riktigt klar, så ska fortsätta imorgon. Ska nog bara sätta in de finaste korten på familjen. Så köper jag ett annat album sen och sätter in resten av alla kort i det.  Så det ska bli kul ;)

Nu vaknar Emil hör jag. Så ska ge honom mat och sen lägga han för natten.
GODNATT



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha ha jävla SNORUNGAR bor det här på björks! :P Jag skulle gääärna bo i gammelstan men Magnus tycker det är såå långt bort, men det är det faktiskt inte! Jag försöker, och bort ska antingen grannjäveln eller vi för inte ska jag bo här med ngn jävla ligistunge som man ska gå o vara rädd för hela tiden, fan avd lessamt!

Och du är hemma under l-kalaset du med? :) JAg och wilding och icen har sett en film (skräckis!) så nu är vi livrädd, eller jag iaf, ha ha, Wilda ska få sova med mig annars törs jag nog inte stänga ögonlocken :P

2008-08-02 @ 00:16:18
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0