1500 i handpenning

Måndag idag. Dagen har gått relativt fort.. Känns som att det är mitt i natten när det är så dåligt väder, är så jävla trött alltså! Blir säkert en tidig kväll ikväll.

Klockan tolv, nästan på pricken, så plingade det på dörren. Då var det tanten som ville kika på lägenheten. Man får ju se om hon tar den eller inte, för oss spelar det ingen roll vilket som, vi blir ju hursomhelst av med den iallafall :) Efter hon åkt så packade vi allihopa in oss i bilen och for och pantade. Och vet ni? Det blev hela 150 kronor! Tänk att man lyckas samla på sig så mycket flaskor och burkar, haha. Efter det så for vi vidare till Antnäs möbler och kollade in soffan som vi så hemskt gärna vill köpa. Hade lite frågor och fick då veta att det tar ungefär 2½ månad innan man får den eftersom det är en beställningsvara och att man betalar handpenning på 1500 kronor. Ska prata med mamma ikväll också, så blir det mest troligt att åka och beställa den imorgon! :) Hoppas på det iallafall. Får väl skriva imorgon hur det blev! ;) Hade varit guld värt med ny soffa när vi flyttar :) För den vi har nu, den ska då fan ut! Annars sitter jag på golvet i värsta fall..

Jahapp. Efter Antnäs möbler så for vi förbi Anki och Björn en snabbis. Kollade på Antes nya vespa/moppe och surrade lite. Blev en snabb visit eftersom jag inte tagit med skötväskan åt Emil. Så sen dess har vi ugglat hemma. Varit på Rimi nyss en sväng och handlat lite wok saker och äggnudlar till middag ikväll. Hoppas det blir gott :) Nu ska jag plocka upp Emil från bilbarnstolen, han sitter där fortfarande och sover, så ska flytta han därifrån. Han måste ju dö av värmen!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

På onsdag? ja,visst, vore skoj! :) Hoppas det blir bättre väder är så trött på skitregn!

Jag vill ha bebisen nu nu nu!!!!

Har haft sammandragningar (ordentliga) 1 gång i timmen under eftermiddagen, men nu tycks dom ha avtagit, tröttsamt!

2008-08-18 @ 18:52:05
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad snällt! Jag tänkte höra med Lasses sambo Annika om hon kanske skulle ha tid i så fall, hon är ju rätt insatt och har gjort det själv. Men jag vill ju helst av allt göra det själv, eller att John gör det. Det är ju ändå oss hon litar på mest. MEn helt plötsligt kanske du får ett samtal om vi behöver hjälp :) Hoppas ungen hinner komma innan :D

2008-08-19 @ 09:03:32
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag hoppas det händer ngt snart för haft sammandragningar inatt och odentligt ont till och från, men på morgonsidan tycks det gå över, jävla skit! Synd att det är sånt skitväder ute annars skulle jag ut och jogga ut ungen :P



Ha ha, Marie kanske följer med imorgon också? :-)

Vilken tid och vart?

2008-08-19 @ 09:41:09
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nååh, var blir det lunch/fika? Mat och prat? Tid? :)

2008-08-19 @ 11:52:18
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet inte hur länge jag blir på universitetet... Vet inte om jag hinner in te luleå heller tyvärr. Hundarna blir ensamma länge så jag åker typ hem så fort jag e klar på universitetet...:( Du får komma hit å äta bullaaa:) Dom blev riktigt goda. Ikväll ska vi göra en helvetes massa köttfärsbiffar:D

2008-08-19 @ 13:04:01
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Marie

Men kan du inte ändra dig och känna på dig att jag får senare då, så kanske bebisen kommer tidigare ;) Jag ska förövrigt crasha eran lunch imorrn och hänga på :)

2008-08-19 @ 13:31:45
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0