Inte igen! :(

Bråk, bråk och åter bråk :( Aja, hänt har hänt, går inte att påverka det såhär i efterhand. Skyller allt på mig själv för jag tycker att jag skulle agerat på ett bättre sätt. Men nu vart det ju som det vart. Alltid lätt att vara efterklok.

Nåväl, allting slutade relativt bra iallafall. Förhoppningsvis behövs det inte åkas till någon veterinär, inte idag iallafall. Får se hur det ser ut imorgon, förhoppningsvis bättre.

Annars har dagen varit sjukt slapp. Har inte gjort nånting alls i princip, knappt varit ute ens, fastän det har vart underbart väder även denna dag! Lite trist.. Hoppas på lika bra väder imorgon, då ska jag ta mig en långpromenad med min ögonsten! ;) Idag vart det ingen lång sväng, tyvärr.

Och idag flyttar Emma tillbaka och blir gränderna-tattare med mig och Ida. Haha! :D Sjukt roligt när hon kommer bo så nära igen, då kan vi alla tre ta långa härliga promenader med hundarna :) Jippie!

Nu ska jag ta och göra nå annat, som att glo på tv typ. Så sjukt sugen på nå smarrigt! Undra om man ska köpa sig nå gott från statoil? Hmh.. Den som lever får se ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja.. jag tycker om när det är så mycket färg.. Mysigt!! =)
Jodå, det är bara bra! Hur går det med magen?? =)
Inte långt kvar nu! ;)

2008-04-17 @ 11:44:03
URL: http://maryinthemorning.blogg.se
Postat av: emma

Yees! Grannar igeeen!Lovely!=) wiiiiiiiiiiiie

2008-04-17 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0