ÄNTLIGEN!

Nusååå.. Äntligen har jag fått fixa håret! Det var då fan på tiden ;) Inte för att jag ser annorlunda ut, men jag känner mig så sjukt mycket fräschare så det finns inte! :) Håret blev iallafall lite kortare, tog bort 1 dm. Sen fixade vi ju självklart till luggen också, och färgade håret. Så nu har jag ingen ful och hemsk utväxt som är råttfärgad till tusen, haha! :) Så jäkla skönt!

Stackars lilla Ebba var rå kass i magen imorse. Hon började pipa där kring 05.20 och jag fattade ju såklart inte vad problemet var så jag röt åt henne att hon skulle gå och lägga sig! När hon suttit och pipit fram tills klockan var 07.15 så blev jag less och gick ut med henne. Och gissa om hon var bajsnödig? Oooh ja!! Fan, hon sprutlackerade hela snöhögen här utanför, så nog förstår jag varför hon gnällde som hon gjorde. Stackars liten!! Nåväl, hon var då duktig som kunde hålla sig dom där två timmarna då jag försökte sova :)

Sen när vi kom in så gick vi och la oss igen och jag klev inte upp förrän kvart över nio. Ebba låg då kvar och sov ett tag till, så jag kunde i lugn och ro nöta lite dator och äta frukost. Strax efter tio så tog vi oss en promenad till Rimi och tillbaka för jag skulle hämta ut pengar så jag kunde betala min frisör :)

Klockan elva kom Malin och hämtade upp mig och vi for till Rutvik. Var där tills klockan blev två och då for vi hem. Så nu har jag precis kommit in med Ebba från en promenad och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske nå mat? Börjar bli nådigt hungrig faktiskt! Ska se vad vi kan koka ihop, förhoppningsvis nånting som går snabbt och är enkelt :)

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0