40 dagar kvar

Till den beräknade förlossningen. Shit, det är fan inte länge alltså. Närmar sig med stormsteg! :)

Längtar som fan tills det här är över. Alltså att gå runt och vara tjock och känna mig så stor och i vägen, haha! Nog vet jag att magen inte försvinner på en gång, jag har faktiskt en verklighetsuppfattning, men iallafall. Den är ju då på väg att försvinna.. Det kan jag ju inte säga om den nu, för nu växer den bara mer och mer. Puuh, lite jobbigt!

Aja. Gått upp 11kg än så länge. Så lite till lär det ju bli. Förhoppningsvis inte alltför mycket ;)

Nåväl, vad händer idag då? Jag har ingen aning faktiskt. Patrik jobbar iallafall eftermiddag, så jag måste äta middag själv hela veckan. Hur jävla tråkigt är inte det då?! :( Blir väl mackor eller nå, så dålig som jag är på att laga mat ;)

Vet du, jag hade faktiskt inget intressant att skriva märker jag. Så jag avrundar nu!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är fullt normal :)

2008-04-07 @ 11:43:20
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Pia

Nu är det nära Lisa!!:) Spännande!

2008-04-08 @ 14:39:08
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0