Pengar!

Ja! Dom kommer imorgon. Eller rättare sagt inatt efter tolvslaget. Dom var efterlängtade, det kan ja lova! Känt mig som världens fattigaste människa ett bra tag nu.. Så imorgon ska jag lyxa till det och bjuda Patrik på lunch nånstans, haha! Fan vad jag är snäll!! ;) Det känns bra. Sen så nånstans i mitt undermedvetna hör jag någon säga att Lisa ska betala räkningar imorgon också. Men det vill jag undantränga. För det är inte alls lika kul som att äta lunch! Sådetså!

Och idag har jag jobbat, vilket inte var allt för kul. Och det ska jag även göra i tre dagar framåt också. Sen så är det helg två dagar, och sen jobba igen. Jävlarns vilket enformigt liv jag lever. Fast kan tänka mig att jag inte är ensamen om det heller. Eller, det vet jag helt enkelt!

Åh! Hörde nyss reklam från McDonalds. Fan vad jag är hungrig! Är alltid lika sugen på allt jag inte kan/har råd att äta för tillfället. It feels like shit! Men imorgon, då kan jag äta vad jag vill!

Nu ska jag nanna kudde. Men först på toan och fixa allt som ska fixas innan hopp i sängen!
Hare bra, lev livet som de ska levas!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon har fått jobb på toys"r"us :)

2007-09-25 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0