Nuså! :)

Så var det helg för min del! Skööönt.

Sen sist jag skrev så har jag spenderat pengar, haha! Nä, skämt o sido.. Men pengar har man fått iallafall. Så det känns bra! :P Men annars så har jag väl bara jobbat och stått i. Finns väl inte så mkt annat att göra.

Idag ska jag iallafall fara till Björx till Jenny. Så får vovvarna busa av sig lite! Ha lite kul :) Får se om Emelie också skulle vara med, berodde på! Men de får vi hoppas, det skulle ju vara kul :) Och sen efter det ska väl jag och Patrik fara och storhandla, för det är sjukt tomt i våran kyl och frys. Så lite mat däri skulle sitta bra! :) Och sen ska vi även handla nån sladd till tvättmaskinen om jag fattade de hela rätt. Så vi får igång den nån gång :) Skönt att kunna tvätta hemma. Fast behöver inte tvätta onödigt mycket. Slöseri med el. Så vi ska fortfarande använda tvättstugan :)

Hmh.. Hade nog inge vettigt på hjärtat idag tror jag. Ska väl invänta Patrik så ska vi fara och handla nå lunch. Undra vad de blir för nå gott? ;) Och sen bär det av till andra sidan staden! Typ. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0