Helgen är över

Men lika glad är jag för det.. Men gladast är nog räääven ;)

Sådärja. Denna helg har varti helt jäkla bra! :) I Fredags så spenderade jag kvällen hos Marie och John med alla fyllefolk. Mig själv inräknad, givetvis! :) Skittrevligt var det, de där måste göras om :)

Sen igår så var jag bara hemma och tog det väldigt lugnt på dagen. Skönt som fan var det! För man var ju lite bakis :) Sen på kvällskvisten så for jag till Jenny, och hängde med henne, Loke, Emelie, Vilma och Jenny syster :) Kul kul, prata på om allt och inget.

Och idag är det jobb som gäller, tråkigt. Men men, får se fram emot löningen. Iofs så är det länge kvar dit, men ändå! ;) Nä, ska ta en rök, sen fixa maten jag ska ha med mig, och sen duschen! :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0