Gud så skönt

Riktigt skönt att vara ledig en Söndag :)

Idag är jag inte lika negativ som jag var i Fredags när jag skrev, haha! För då var det inte kul, det kan jag lova! Iallafall så blev den kvällen lite bättre. Patrik kom hem med mat till mig :) Och sen var jag hos Ida ett tag och hälsade på, och sen fick jag tag i soppa pengar så jag tog mig till Emelie :) Så kvällen blev räddad till slut :)

Sen så igår så jobbade jag hela dagen. Det är ruskigt skönt att jobba Lördagar! För då har man möjlighet att hitta på nånting på kvällen när man slutar relativt tidigt. Klockan fem. Så vi tog oss en tripp till Ersnäs på kvällskvisten. Men blev inte så långvariga, för Elina skulle upp och jobba idag. Så sen for jag vidare till Emma, som hade laddat upp med chips till mig! HAHA ;) Emma, jag vet att de inte var till mig, men jag kan väl få låtsas iallafall? :P

Och idag har jag hunnit med att tvätta. Och städa. Pyttelite! På tal om att tvätta så fick vi våran tvättmaskin och torktumlare igår :) Tyvärr så är de inte ikopplat, måste köpa nån sladd på Tisdag. Men sen, då kan jag tvätta när jag vill! :) Men iallafall, vi har även varit i Antnäs och käkat och fikat, för Ante fyller år idag! Så det var skita gott :) Jag som då är gottegrisen nummer ett! :)

Och nu gör jag absolut ingenting. Damsög nyss sovrummet. Ska ta och renbädda sängen nu strax så jag kommer ihåg att göra det, och inte är tvungen att göra det sen då jag ska sova, och märker att jag glömt att bädda den! För det är typ de jobbigaste som finns!

På tal om i Lördags så grattis Therese!!! :) Kunde tyävrr inte höra av mig, för har inga pengar på mobilen! Men jag försökte faktiskt ringa dig från jobbet, men inte fan svarade du!! :P Hoppas du hade en toppendag!!! :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Nuff nuff :) Jaa har ett svagt minne att det var nå cpnummer som ringde mig relativt tidigt lördag?! Nååjaaa, man tackar och horbockar! Puss och goos

2007-09-24 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0