Grattis Stumpan! :)

Idag fyller Helena år, Grattis!! ;) Så dit ska jag och hälsa på nu på dagen. Jag kan ju tyvärr inte komma då hon bjuder på fika på kvällen, för jag jobbar :( Som vanligt. Men en sväng på dagen skadar ju inte heller :)

Jahapp, vad har hänt sen sist? Ingenting! Jobbat, och suttit på arslet, haha! Märkte nu när jag vaknade att Ebba fått utslag på hela kroppen. Troligtvis nässelutslag, för de ser ut som de Lycka hade. Fast Ebbas prickar är betydligt mindre. Hm? Ska nog ringa veterinären och höra med dom. Jobbigt! Och kostar pengar gör de :( Men de är min gullegris värd! :P

Ledig hela helgen kommer jag även att vara, från fre-sön. Känns underbart! :) Ska ju på hundutställningen på Lördag, så de ska bli kul :) Men annars så händer det inge speciellt, vad jag vet?!

Näpp, ska käka frukost, och ringa. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0