Fredagsmys

Idag är det Fredag. Vad roligt! :) Det blir ännu en nykter helg. Känns bra faktiskt! Haha :)

Nu på dagen så ska jag till stan och fika med Emelie, Jenny och Linda. (Givetvis barnen också!:) Ska bli trevligt.. Sen så ikväll skulle jag nog till Björx till Emelie?! Visst var de så vi sa? :) Skulle kanske laga nå middag, så det blir myspys! Patrik ska ut me jobbet och käka ikväll, och då kände jag att jag inte ville sitta ensam hemma och käka. Rätt trist! Eller hur?!

Annars har de absolut inte hänt mycket sen igår. For till Marie på kvällskvisten och kolla idol, och hundarna fick busa lite! Det tyckte dom var kul :) BRA.

Nu har jag inge mer att säga, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0