Det känns som bra va?!

Gårdagen var helt okej! :) Blev inge middag med Emelie, men de blev att leka lite "barnvakt" medans Emelie och Alex fixa lite hemma. Så jag och Vilma gjorde annat. Typ, gick runt. Och tittade på! ;) Haah. Och sen blev de tjejsnack som vanligt, och då med chips och dip! Riktigt trevligt var de :) Och gott! ;)

Sen så idag har jag inte gjort alltför jättemycket. Varit hos Emma och hälsat på en sväng. (ska även dit typ nu, snart) Och sen har jag, Patrik och Ebba varit i Måttsund och käkat middag och pratat på. Så de har varit en lugn dag idag! Och imorgon blir det en rejäl städ dag. Ser ut som att nån har varit och släppt en atom bomb med skräp och skit här!! Ursch så de är äckligt här! Så de måste fixas. Men inte idag! :)

Känner mig även på rätt så bra humör! Just precis nu så känns allt sjukt bra! Varför vet jag inte, de bara känns så! Så de är bra :) Förutom en enda sak! Och de är ju att Emma flyttar imorgon!! :( Det är väääldigt deprimerande! Men får åka och hälsa på nån månad, de har vi redan bestämt :) Kanske bara inte just nu direkt. Måste fixa fram lite cash först och främst :) Det kostar att flyga plan!


Såja. Då fick jag även skriva av mig lite idag också! Bra grejjer :)
Puss på Patrik och Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0