Tisdag morgon

Kanonfint väder idag! :) solen lyser och alla löv är röda och fina :) Ska dra med mig Ebba och kameran ut sen! Och försöka få några fina höstbilder! :P

Annars har det inte hänt mycket sen sist. Jobbade i Söndags, väldigt tråkigt må jag säga. Och sen jobbade jag till sju igår, för sen for jag hem! Hade vääärldens huvudvärk! :( Så det var då inge kul. Så då slappade jag framför tvn istället, och de var riktigt skönt! ;)

Och idag vette tusan vad som händer. Fårse om jag ska och jobba, det vet jag inte. Borde fara, men vafan! Vi ser ju hur det blir :) Ska iallafall försöka städa :P Så vi ser ju hur långt jag kommer. Haha! ;) Kanske slutar redan på en gång, bara för att det är så satans tråkigt.


Nu ska jag äta frukost! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0