Snöööö :P

Wihoo! Igår kväll snöade det. Jag visste att de inte skulle vara kvar idag, men igår fanns den ju där. Så när jag och Patrik gick hem från festen tog vi ut Ebba på en nattpromenad medans det snöade! (Hon har i princip aldrig sett snö förr) Fan vilken rolig syn det var. Hon slickade på snön, och så kutade hon gärnet, och halkade!! Samma visa varje gång. Haha! Måste ha varit jättehalt under snön.. Vet inte riktigt vad hon tyckte om det, men oavsett vad så måste hon vänja sig. Vi bor ju för fan i Norrland! :) Och här finns det snö mest hela tiden ju..

På tal om igår kväll så gick det rätt bra att vara nykter. Kors i taktet! Jag var ju inte ensamen om det, Anne var ju faktiskt där. Så då hade jag en nykter vän iallafall :) Så det var bra. Men det var faktiskt riktigt trevligt. Tills i slutet då de spårade ur lite grann. Alla slogs på varsitt håll, typ! Inte så att nån gjorde sig illa (tror jag), men de blev bråk iallafall. Och då gick vi hem. Så blev inte alltför sent. Hemma innan ett var vi. Skönt! :)

Och idag ska jag jobba. Men börjar inte förrän klockan tre. Skönt som fan! :)
Tvättstuga nu klockan tolv har vi. Ska väl hjälpa Patrik lite med den, men sen får han fixa resten själv. Fast han är bakis! Heeh ;) Han får skylla sig själv, för det är ju självförvållat. :D

Nu måste jag verkligen ta mig nånting att äta. Håller på att dö av hunger här!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0