Snart hemgång :)

Cirkus en timma kvar på jobbet, sen får jag åka hem! Känns hur bra som helst :) Och sen så är det ju även helg, så jobbar inte förrän Söndag. Skönt! :)

Har även kommit fram till att jag ska med och träna Ebba imorgon, för äntligen så kan jag följa med! Känns supderduperkul :) Så imorgon tjejjor, då är jag också med! :) Tjohooo!

Idag har jag och Emma varit på Niperna och släppt hundarna, de tyckte dom om! ;) Dom sprang, sprang, och åter sprang! Upp&ner :) Fick även själv lite motion känns det som, var helt trött när jag kom hem! Så vilade lite i soffan ;) Och sen var det bara att fara till jobbet.

Och nu så hade jag inge vettigt att skriva, så jag avrundar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0