Känns tungt

Känns som att jag håller på att somna sittandes, haah! Är helt tom i huvudet och ögonen sjunker bara ihop. Är förbannat hungrig också, men kan inte äta för att jag mår så illa. Skitjobbigt!! Det förstör hela min förmiddag, för jag kan bara sitta still tills klockan blir tolv. För rör jag på mig så spyr jag. Äckligt!

Och idag är det Torsdag, och nu har jag helg ;) Äntligen!! Är ruskigt less på mitt jobb, vill bara byta. Men känns ganska så meningslöst att göra det nu faktiskt. Med tanke på att jag kanske bara jobbar 4-5 månader till, eller nå liknande?!

Kan även påpeka att jag vill nu ha jul! :) Älskar julstämningen och allt som hör till, såsom julmaten till exempel! Haha ;) Och jag brukar också kolla på Kalle Anka, fastän att jag är spyless på det och egentligen inte vill kolla på det över huvudtaget! Men det är ju tradition! ;) Fast man följer det ju inte riktigt noga egentligen, man har bara på kanalen :P

Nä, om jag skulle ta och bänka mig framför tvn som vanligt, och invänta att Patrik kommer hem på lunch, så jag har nån att prata med! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0