En bra dag!

Igår var det en riktigt bra dag må jag säga :) Dagen började med att jag slöade. Som vanligt ;) Sen drog jag med mig Ebba ut, och vi knäppte lite fina höstbilder. Finns på facebook :) Sen var vi hemma, och Lisa diskade. Jättekul. Och då ringer såklart Elin, och vi drar till storsand. Jag, Elin, Helena och hundarna. Så där hade dom kul allt, kutade gärnet i ungefär 1½ timma :P Så vi är väl hemma till halv fem, och då lagar jag mat, och sen ringer Ida när jag äter, så traskar upp till henne sen och vi far på Hemtex. Ida shoppade lite :) Sen efter det hinner jag bara hem, och då är det dax att gå till Elin. Så jag och Ebba traskar dit, och vi far därifrån till Rutvik på kärringhäng! Fullt upp med andra ord :) Och sen när vi kommer hem vid tio tiden, såbusar Ebba, Akela och lille Cleo ute på ängen! Men sen fick Ebbs gå in och sova.

Oj, mkt jag skrev nu! Hah :P Iallafall så fortsatte min kväll hos Ida med henne och Linnea. Vi började se den nyaste Beck filmen (Jag tror att de var de, den hade inte kommit ut på dvd iaf) och käkade kladdkaka och glass. Ruskigt gott! :) Men sen dummade filmen sig, så vi slutade se efter ungefär 55 minuter. Störande? Ja! Så då gick jag hem och sov! ;)

Och idag fyller Magnus år!! Han blir gammal och grå, hela 25 år :) Grattis grattis!! Så ska förbi där en sväng nu på dagen och gratulera och fika lite :) Trevligt. Annars händer det inte mkt idag. Vet inte om jag ska och jobba än, ska rådfråga Patrik vad han tycker! Haha :)

Frukost nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0