TANDVÄRK!

Har bara en enda sak att säga idag.. Tandvärk!!! :(

Fattar inte att de kan komma, bara sådär! Det var ingen fara igår, förrän på kvällen då jag kommit hem och jag satte mig vid datorn. DÅ small de till i munnen! Hela vänster sida av ansiktet är bortdomnat. Eller ja, de känns då som de iallafall. Och de pulserar i hela kinden! :( Fan vad ont, jag har aldrig haft tandvärk förr, och jag vill att de ska gå över nu!!

Tog en värktablett när jag gick och la mig, men den hjälpte inte alltför mycket. Så har då inte sovit bra inatt, vaknat miljoner av gånger och haft ont i munnen! Och även nu på morgonen, fast faktiskt inte just i nuläget, men de kommer snart, de gör de alltid! :( De som stör mig mest är att jag inte vet i vilken tand jag har ont? De gör ju så ont så att de känns som att de är alla tänder i hela munnen! Hmh.. Blir de inte bättre idag måste jag ringa tandläkaren. Och jag som var så säker på att jag skulle slippa fara tillbaka dit nå i år, ååh!

Jajja. Ska väl sluta gnälla nu då ;) Ska ringa Patrik och höra vad vi ska äta till lunch!
Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi rotfyllning :P

2007-11-28 @ 11:34:07
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Helena

Nu är det bara att du ringer fabror tandläkaren =)

2007-11-28 @ 12:09:11
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0