Stressad som vanligt!

Hejhej!

Tänkte börja med att berätta om gårdagen som var helt bra! Bortsett från jobbet då, haha! Men de räknas in iallafall :D Fast jag orkar inte skriva nå långt idag för jag är stressad, så jag sammanfattar de hela väldigt kort! Marie och Lycka kom till mamma igår där jag och Ebbs var och käkade lite lunch. Sen så gick vi till storsand och gick en skogpromenad där, och sen tillbaka! Så, det var de, hahah :P När jag kom hem tog jag mig en dusch, gjorde käk och sen for jag och jobbade. De var min Måndag de!

Och idag är jag lite smått stressad! Har precis varit ut med Ebba, gett henne mat, och precis ätit frukost själv. Så jag ska bara ta och skriva klart här, sen måste jag ställa mig och diska det enormt stora berget som vi har! Och de ska jag hinna göra snabbt också, för 11.20 ska jag vara på vårdcentralen för blodprover. Och sen ska jag hem och hämta Patrik för att skjutsa han på jobbet, och sen till Emelie :) Såja! Och diska måste jag göra nu innan jag far iväg för sen hinner jag inte. då måste jag hem snabbt och göra käk och sen fara och jobba igen! Hojja vad mycket de  blev nu! :)

Så nu går jag till disken så hörs vi imorgon!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Suzie

Vad du står i hela dagarna... Va du är duktig! Huva
för blodprov. Usch. Kram på dig :)

2007-11-13 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0