Snö snö snö

Idag snöar det för fullt! Hur kul som helst :) Jag och Ebba har varit ute med Ida och Akela idag och busat i snön! Vi var nere på lilla tomholmen och lekte. Riktigt trevligt! :) Sen efter det så lämnade vi hundarna hemma och gick och käkade på Charlie´s. Riktigt gott må jag säga!! :D Så är nyss hemkommen, och slö efter maten. Ska iallafall ta tag i disken när jag skrivit klart här. För det behövs verkligen!! Kommer säkert ta en timma att diska upp alltihopa, haha! :P

Sen senare så ska jag följa med Ida och Akela på agility ikväll. Ska bli skoj! Men tar nog inte med mig Ebba med tanke på att vi bara kommer stå still i en timma och då kommer hon nog börja frysa tror jag! :( Så de är lite tråkigt. Men men.. får se hur jag gör! Kan hända att hon råkar slinka med iallafall, i sitt fina täcke! ;D

Det var väl allt för mig, hade inte så mycket mer att skriva. Ska väl diska nu! :(
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi jag överlevde, men nu är jag helt slut :)

2007-11-23 @ 16:26:20
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: emma

va kuul! jag vill ocksa vara ute med Naala och busa! Hoppas allt ar bra med dig. sa javla trakigt nar jag inte kan ringa nat typ. men sen i kamboja kanske det ar billigare sa da ringer jag lite langre! ha det sa bra gumman!och ta hand om lillmaaaagen ;)

2007-11-24 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0