Onsdag

Så var det Onsdag, eller som man brukar kalla det, LillLördag :)

Jobbar idag, men sen är jag ledig i två dagar! skönt :) Sen så jobbar jag hela helgen igen. Det blev att jobba på Lördag, men det är bra. För då får vi mat! Haha :D

På tal om mat så har jag kommit på att jag har inte ätit riktig mat sen i Lördags på jobbet?! Bara ätit nudlar och flingor med mjölk och sådant. Får inte i mig mat, är jätteäcklad av all mat! Fattar inte varför, men det är så läget ligger. Kan bara äta riktigt god mat, och sån mat har vi inte hemma. Haha :) Men men, får väl äta nå gott på Fredag då lönen kommer :)

Jahapp. Idag vet jag inte alls vad som händer. Emelie skulle höra av sig så kanske hon och Vilma skulle kika förbi om dom hinner. Hade ju varit trevligt med lite besök! :) För de har jag aldrig.

Nu ska jag mysa med Ebba. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0