Nu är tiden bokad!

Tjohej! :)

Som jag skrev igår så stressade jag jättemycket. Men egentligen behövdes det inte, för jag behövde inte skjutsa Patrik sen. Haah! :P Men då fick jag nånting gjort iallafall :) Det gick bra på Vårdcentralen, tycker bara de är lite obehagligt då de ser ut som att dom tar hundra liter blod! Fast de egentligen bara är 2 msk :) Sen for jag till Emelie och vi var ute med vovvarna, sen hem och åt, och sen till jobbet. Det vanliga! :P

Och idag gick jag upp med tuppen (klockan 7) för att jag skulle ringa och boka tid för ultraljudet. Så nu har jag fått min efterlängtade tid, 21 December, just innan jul :) Tyckte de var väldigt länge kvar, men tiden går nog fort ändå! Vi får hoppas på det.. Så de ska bli kul, att få se de lilla livet! :)

Annars vette tusan vad som ska göras idag. Ska nog mest ta de lugnt. Känner att jag börjar bli sjuk, min hals håller inte hela tiden. Och den måste fan hålla tills efter helgen, för jag har tagit på mig ett extra pass på Lördag för att dom behövde folk! Så då kan jag ju inte gå och bli sjuk ju.. Blir nog skitskönt att jobba på Lördag. Vi blir cirka 15 pers på hela bygget, och dom bjuder på fläskfilé och potatisgratäng till lunch för att vi är så snälla som kommer och jobbar! Mumma ;D Det blir bra det!

Nä, nu ska jag försöka äta nånting.
Se you later, alligator!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va jag blir avundsjuk, vill ju också på UL.. Kommer aldrig få gå på ett till, Fredrik vägrar ge mig en knodd till.. Han tycker att
de inte kan finnas en till LOke :)

2007-11-16 @ 16:09:12
URL: http://Fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0