Myspys på jobbet!

Sådärja.. Då satt jag på jobbet, igen! Men idag är ingen jobbig dag, idag är det en myspys dag! :D Hur slappt och skönt som helst, vi är bara 13 pers, och nu klockan ett får vi lyxlunch ;D

Igår hände inte mycket. Var på storsand och promenerade med Ebbs, Malin, Elin och Bosse i ungefär 1½ timma. Riktigt skönt, och kallt! Haha :) Sen var jag hemma ett tag, duchade och sånt. Sen for vi och käkade middag med mamma och bror. Mums! :) Sen efter de for jag och Ebba till Marie, John och Lycka och såg Idol, och sen hem och slappade. Somnade sjukt tidigt. Gick nog och la mig i sängen tolv, haha! Men de var skönt :)

Ikväll vette tusan vad som händer. Har lyckats gå och bli jättetäppt i näsan, och ser ut som en rishög!! :( Men var ändå tvungen att fara och jobba idag. Bara för att vi får mat! HAHA :D

Nä, ska ringa nått samtal till, sen MAT!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0