Ingen bra dag

Idag är Lisa på pisshumör! Kanske just för att jag har ruskigt tråkigt, och att jag svettas som en jävla gris, (Har nog att göra med att jag TOKstädade nyss) och har kukont i mitt huvud!! Har haft ont nu till och från i ungefär tre dagar. Fattar inte vad de är för fel?! :(

Det är en klagodag idag!

Nåväl. Igår så var vi aldrig på Waldorf, vi blev slöa och hämtade hem mat därifrån istället ;D Och gott var det! Efter att vi ätit, och jag hade rastat av Ebbs och gett henne mat så rullade jag vidare till Emelie. Satt och surrade lite med henne.. Men där blev vi inte långvariga, vi for till Marie och John och satt med dom och kollade Idol och allt vad de nu var på tvn. Surrade på och åt ost och kex! Hur gott som helst ;) Det måste göras om! 

Och idag har vi varit i skogen med Ebba så hon fick en rolig morgonpromenad :) Sen så har jag donat på här hemma, och även hunnit med att tvätta. Känner mig lite hurtig! HAHA ;) Har även hälsat på Ida och Emma en sväng. Dom skulle festa! Tror du man blir nå sugen? Oooh jaaa!! Bara några månader kvar tills jag kan festa! ;)

Och nu sitter jag hemma och tråkar. Har tokstädat nyss, både damsugit och skurat. Vilket liv jag har, städar en Lördag kväll?! Plus att min huvudvärk aldrig någonsin försvinner. Less! :(

Äh, ska ta mig en dusch, sen fara på Statoil och handla snarra, och sen hem till Ebba och tvn ;) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0