Födelsedagsbarn

Inte jag, nejnej! Men Suzie fyller år idag! :) Grattis!! Gammal och grå börjar även hon att bli, hehe ;D

Tänkte bara tillägga att det inte blev att baka igår. Patrik var slö, lat och trött och ville inte fara och handla ingredinser, så vi for på fiket i gammelstad och hämtade hem färdigbakat! Hahah! ;) Men de var också gott. Det kan jag lova :) Så de satt vi och smaskade på, innan middan. Lite knas!

Och idag då, vad händer idag? Skitväder, det är vad de är! Regnar och regnar, när fan kommer snön? Nu regnar ju all den snö som vi hade fått bort! :( Förhoppningsvis så varar inte de här regnet länge till. Hmh! Jag vill ha snö!! Tyvärr så kan jag ju inte påverka det alltför mycket ändå! :P

Iallafall så ska man kunna ta och hitta på nånting idag också. Vad vette tusan, men nånting iallafall! Känns som att jag har tusen saker att göra, fast egentligen har jag inte det. Knasigt va?! :) Jag ska iallafall ta och käka lite frukost. Skulle som sitta bra. Handlade hem o´boy! igår :) Så kan göra varm O´boy med limpmackor, finns det nå bättre?! ;) Fast de kan jag inte äta nu, för de är nånting jag tycker man ska äta på kvällen, när man är lite frusen för att man varit ute så mycket, hoho :)

Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Suzie

Vadå gammal och grå?? hehe.. :)
Tack så mycket... :) Kram

2007-11-09 @ 11:21:07
Postat av: Helena

Jag blir ju inte depremerad av snön. Den vill jag ska komma =) Det är mörkret som är lite deprimerande men nu så mår jag prima igen haha :P

2007-11-10 @ 10:45:15
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0