Ååååååh!!

Varför ska jag må som jag gör?!

Igår mådde jag relativt bra, och idag är jag typ sjukt hängig och ser ut som en ännu värre rishög! Varför just idag då jag verkligen behöver jobba, för jag behöver verkligen pengarna! Men jag ska fara idag iallafall, börjar jag må ännu sämre så är de bara att åka hem. Ska försöka stå ut så länge som möjligt! I´m strong!! ;D

Igår när jag kom hem från jobbet så slappade jag ett tag, sen for jag förbi Emma en sväng och sa hejdå. För den nöten far ju idag!! Avundsjuk, det är precis vad jag är!! Men hoppas du får grymt kul Emma, och knäpp sjukt mycket kort så jag har nånting att titta på när jag har tråkigt på jobbet!! ;D Så får vi hoppas jag hunnit bli tjock tills du kommer hem, haha :)

Sen efter jag varit hos Emma så hämtade jag Ebbs, och vi for till Emelie och hälsade på hela kvällen! For inte hem förrän halv tolv :) Även Jenny och Loke var där ett tag så det var superkul att träffa dom! :) Har även bestämt mig nu, och jag ska köpa Jennys vagn! :) Hon sålde den för ett bra pris, så de var ett bra kap ;D

Nä, nu måste jag äta frukost och snyta mig!

Här kommer lite bilder :P
image16
Sötaste Loke! ;)

image17
VIlma så glad att hon knappt kan se nånting! :P

image18
Här ännu gladare, för här så SER hon ingenting! :D

image19
Patrik och Ebba myser nu på morgonen!

image20
Mina stjärnor!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta dom är dom små liven.. även ebba och patrik :D

Var på barnenshus idag och la undan en vagn. Ja la undan den tills nästan måndag, den 26:e.. har du fått lön då, eller var de kanske din mamma du skulle låna av?? Jaja men de är bra om du sku kunna köpa den innan dess?? :)

2007-11-18 @ 14:45:23
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Anonym

va bra, buskompis är alltid bra:)
2500 tänkte jag, de skulle vara bra om du hinner, men vi ser ju :)

2007-11-18 @ 19:56:05
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Marie

Vilka mysisar! :)

2007-11-19 @ 08:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0