Lill Lördag

Onsdag idag, vilket innebär att det är typ mitt i veckan! Och att sista jobbdagen är imorgon innan jag får helg! Härligt!! ;) Veckan har rullat på som vanligt, lekt med Ebba, åkt och jobbat och sen hem för att sova, haha! Enformigt liv man har ;)

Nåväl.. På Fredag fyller Elina 20 år!! ;)  Hon blir gammal och grå! Så då vankas det  fest! Blir att gå ut och äta nå gott, för att sen festa. Det blir nog skittrevligt, och riktigt kul ;) Länge sen jag var ut nu, haha ;) Känner mig som en gammelkärring! ;)


För övrigt så vill jag handla massa nya kläder! Haah, vem vill inte det? :P Vill köpa nå fint till på Fredag. Kanske kan fara förbi stan imorgon en sväng och se om man hittar sig nå kul? ;) Har även fått en ny jacka av mamma som jag ska ha på mig på fredag, wihoo! ;)

Sen var de väl inte så mycket mer jag hade att säga :P
Grattis Emma till mobilen! Jag är ju lite avis faktiskt, haah.. Hoppas den funkar bra när du får den ;)

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0