Trevlig helg, gubbar!

Nämen sedär! Så var helgen över. Fort gick det! :( Idag räknas inte som helg för mig, för idag är det en jobbdag. Blääää

Tack Daniel! För att du ringde och sa att man var tvungen att ställa om klockan, haah! Annars hade jag sovit hela dan, även när jag börjat jobba. Det hade inte varit så lyckat.


Helgen har varit, bra. I fredags så blev det som sagt fest! Var hos Emma och förfesta med henne, Moa, Elina och Ida.. Sen for jag till Thess för att fortsätta förfesten där, och dom andra drog vidare mot staden. Hade en skitrolig kväll.. Men hade ju varit roligare att träffa mitt "först gäng" på krogen, vilket inte inträffade, hahha! ;)

Och igår, då blev det lugnt! Iallafall för mig och Elina :) Var hemma hos henne och käka chips och sånt snusk! :P Daniel och Patrik festade lite på annat håll, fyllesviin! Mohahahh


Nä, undra om jag ska kila vidare nu. Kanske kolla på tv, för att sen fara vidare. Får se vad som händer och fötter, ska iallafall försöka ringa och väcka Emma ;)

Hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0