Löning?

Jaa, kan det inte vara löning nu!! Det hade suttit jäkligt bra. Men nej! Inte förrän nästa fredag :( Blääää

Dagen har inte hunnit bli så lång, men de vanliga har man då gjort, jobbat :( Efter jobbet så blev det att käka lunch/middag hos Emma, Lax och potatismos, gott!! ;) Sen har jag bara hunint med att duscha, och nu sitter jag här. Idag blir det att ta bussen till jobbet, fiifan så jobbigt! Vi har blivit så bortskämda, för vi hat haft bil i tre veckor! Men inte nu längre :(

Fick veta idag att min beställning inte gått igenom, så var tvungen att göra om den. Hade gjort nå fel. Så då måste jag vänta ännu längre tills grejerna kommer :( Men så lång tid kan de ju inte ta. De ska ju bara fraktas från Boden :P

Förövrigt mår jag bra. Kan ju alltid vara bra!

Nästa fredag(löningen) så ska jag och Suzie traska på stan hela dagen. Får hoppas att man hittar sig nå kul :) Sen på kvällen var vi jäkligt sugna på cleo. Länge sen jag var där nu! Om nån vill med, så haka bara på. Alla är välkomna!! :D Alltid roligare om man är fler :)


Nuså, ska väl dra på mig nå vettiga kläder. Om jag nu har några såna? Haaah

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0