Ettårs kalas!! :P

Idag fyller Jossan ett år!!

Så vi ska ut till Ersnäs lite mer på eftermiddagen och gratta henne! :) Fattar inte att hon blir så stor, haah..  Hon bara växer så det knakar! :P Ska dit ut och käka tårta (om det finns kvar?) och även lämna ett litet paket :) Elina vet redan vad som är i paketet, haha, för hon var med när jag handlade! Men Daniel och Jossan vet ju inte ;) Så det blir en "överraskning" för dom!


Annars så rullar allt på här hemma. Jobbat i veckan, fram till Torsdag. Så Torsdagen spenderades i Ersnäs på eftermiddagen med att grilla! Wohoo ;) Första grillningen i år, även fast det inte var en "riktigt" grillning, haaah! Och igår var jag och Elina och traska en sväng på stan. Även Moa kom in en sväng :) Och jag handlade ju såklart, även fast jag bestämt mig att inte köpa nånting!

Och sen så har det inte hänt nå mer, typ ;)


Endast 1 vecka och 4 dagar kvar nu till vi hämtar hem Ebba! Och JA, de har blivit Ebba nu ;)



Slut på de roliga, Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0