NEJ!

Halloj!

Idag har det varit en lååååång dag. Haft utbildning med jobbet, men det var rätt skönt ändå! (Förutom min jävla mensverk, som höll i typ 3 timmar!!) Slapp sitta på Silentium iallafall, vi var på Bodensia i ett konferans rum. Kul för omväxling :) Plus att de bjuds på lunch dom här dagarna på hotellet, så de var gott, höhö! :P

Sen så har jag även varit på hundkurs med Ebba nu ikväll för första gången! Rätt kul :P Och det gick faktiskt ganska bra. Bättre än jag trodde iallafall :P Fast visst ville hon leka med dom andra hundarna, de ska jag inte gömma undan! Haah :)


Annars har det inte hänt mycket. Utbildning imorgon också, och mycket att komma ihåg. Tungt för skallen!! :( Nåväl, sånt man får ta! Man får ju betalt så ;)

Nä, ska väl försöka få mig nånting i magen, är som lite hungrig!
Vi ses

Kommentarer
Postat av: Mary

Damnit! Det här måste jag göra någonting åt! Hädanefter ska jag gå upp halv sex och uppdatera i bloggen! Haha.

2007-06-15 @ 07:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0