Kvällsmackor + Oboý!!

Tjohej. Så var det Tisdag kväll, just hemkommen från jobbet.. Riktigt tråkig dag, men alla dagar kan inte alltid vara så värst bra :) Har bara suttit hemma och slappat hela dagen lång. Jag och Ebba har haft jättetråkigt, för det har varit piss väder idag :( Men sen kom Helena förbi och då blev Ebba jätteglad!! ;) Hon är som rolig den där tok Helena, hehe :P

Annars har de inte hänt mycket sen sist jag skrev. Suttit hemma på dagarna och jobbat på kvällarna! Men men, sånt man får ta ibland, man har ju inte alltid tid att ha kul. Tråkigt nog!  Den här veckan är det fullt upp också, har utbildning Torsdag och Fredag hela dagarna. Förhoppningsvis så blir det kul! Om inte annat så lär man sig nå vettigt ;) så har vi prov på det sen också, den 25:e tror jag det var? Så då har man fått sig en Certifiering, om man nu klarar provet devillsäga!


Och till helgen vette tusan vad som händer. Blir nog rätt så lugnt. Är personalfest på Fredag, men jag ska inte fara på den. Blir så stressigt när utbildningen slutar så sent, så ska man hem och duscha och fixa och allt vad man nu pysslar med. Så det sket sig! Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag ta mig en macka! För att sen dra ut Ebba i regnet, och sen blir det väl sängen!
Hare bra, glid fram på en kexchoklaaaa ;)
(Snitsigt Lisa, snitsigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0