JAG VILL INTE

Helvete säger jag bara. Börjat åka på en förkylning! Det är det värsta som finns, speciellt såhär på sommaren!! :( Nåväl, finns inte mycket att göra åt saken, bara hoppas på bättre tider snart :P

Jahapp, annars har de inte hänt mycket sen i Söndags. Vi for iallfall på amstaff/staff träffen, det var skitkul! Att få se en massa andra fina hundar. Riktigt fina var dom :) Lagt upp några bilder på pixbox om någon vill se ;)
Och efter träffen for vi och badade med Ebba och Rex. Rex vara som en fisk som vanligt, och Ebba var inte långt därefter! Jävlarns vad hon var i vattnet, sådär har jag aldrig sett henne förr. Riktigt kul att se :)

I Måndags så hade vi fortsättning på våran utbildning, för att sen skriva provet! Och vet ni vad? Jag klarade det!! ;) Sktinöjd, haha :) Emma klarade också provet, hon hade skitbra poäng!! Grattis Emma ;) Nu slipper vi plugga nå mer, hehe :P Sen på kvällen så skulle det vara trerätters middag och champagne, men där sa vi nej! Orkade helt enkelt inte med det, kände mig rätt så risig.. Och känner mig lite sämre idag :(

Så det var de som hade hänt sen sist! Haha, inte så mycket helt enkelt..
Nu ska jag ta en rök, sen försöka komma på nå vettigt att göra om det nu går?

image7
Ebba i Midsommarsolen ute i Ersnäs :) Min lilla nöt!

image8
Jossan och Ebba ute på altanen :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Nej, vilken söt bild! (Den med Jossan och Ebbely) :D

2007-06-27 @ 15:28:57
URL: http://Terrrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0