Helt sjukt!

Endast den 3 Juni, och de är såhär satans varmt! Helt sjukt!! Hur kommer de bli sen i Juli då? alldeles för varmt om de fortsätter såhär, hah! Nåväl, man ska inte klaga då den efterlängtade värmen har kommit :)


Igår blev det att fara till stan en sväng för att kolla läget iallafall. Men blev inge långvariga, kanske en timma? :P Men de räckte för mig del, eftersom vi var helt slut, och nykter :/ Var inte så jäkla mkt folk ändå måste jag säga. Lite knas! Äh, bättre lycka nästa år?! ;)

Idag har jag och Ebba varit hos Marie och John hela dagen och glassat i solen! Känner mig som bränt bacon!! Men idag var jag iallafall smart och använde lite solskyddsfaktor :) Däremot så tänkte jag inte på att smörja in mig på ryggen, så jag har bränt mig som fan i svanken, och lite i nacken! Duktig idiot, det kallas klantigt!!! Nånää, inte ska man haka upp sig på nå sånt inte! Tss.. Ebba sover nu( by the way), som tur är. Var lite oroliga att dom skulle få solsting, så vi hällde vatten på dom lite då och då! Det var inte sådär jätte uppskattat, haha :) Men svalkande om inte annat!

Ikväll kanske de blir att fara med Ebba och Rex och låta dom bada nånstans. Fårse om Emelie hinner och har tid. Hoppas hoppas! ;) Ska bli kul att se, Rex älskar vatten, hoppas Ebba också gör det!

Och imorgon är det jobb som gäller. Har utbildning hela dagen, så Ebba ska få vara med Emelie och Rex då :) Det kommer hon nog uppskatta! Både Ebba och Emelie, hehe ;)

Nä, ska ta och våldgästa hos Emma nu tror jag? ;)
Heirååå

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahah. Fan va duktig du är! Jag ska då gå och duscha och smörja in mig nu och sen ut i solen och läsa. Lycka är redan ute och nöter. Haha.

2007-06-04 @ 09:42:13
Postat av: Marie

Hahahah. Fan va duktig du är! Jag ska då gå och duscha och smörja in mig nu och sen ut i solen och läsa. Lycka är redan ute och nöter. Haha.

2007-06-04 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0