Snart 2008!

Ja, nu är det inte länge kvar till det nya året! :)
Det här året har varit kalasbra! Det bästa som hänt är när vi hämtade hem Ebba ;) Förhoppningsvis blir nästa år lika bra, men det tror jag nog. Då kommer en till rolig sak, bebis ju! :D Så det blir nog ett kalasbra år det också! :)

Annars så har jag och Patrik inga som helst planer för ikväll. Får se vad som händer, och vars vi hamnar! :) Ska bli intressant att se, hehe! Nu på dagen så måste vi iallafall handla lite, (blev inget igår, så mkt folk) om de nu inte är för mycket fok. Då småhandlar jag bara! Sen så ska jag även ut med Ebba på en längre sväng borta i Karlshäll. Ida och Akela skulle nog med? Skulle iallafall väcka henne, haha! :) Sen har jag inget mer inplanerat, förutom att duscha och göra sig lite fin ;)

Ja, de var väl allt för mig för detta år :P Så hörs vi nästa år!

GOTT NYTT åR! (Festa åt mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0