Julfest på Bodensia!

Jajjemen! Idag så är det julfest med jobbet. Ska bli kul, och gott om inte annat!! ;) Kommer inte stanna alltför länge med alla fyllon, haha, men ska iallafall dit och äta julbord. Hallå, gratis är gott! :D Så de blir min kväll, kanske inte hela, men halva iallafall.

Sen så måste jag även gratulera Moa som fått körkort idag!!! ;) Fan vad roligt! Kör inte för fort i halkan nu Moa?! ;D Så de måste firas, med lite extra mycket julmat, hehe! :)

Ska även ta och färga håret idag. Äntligen!! Känns som en evighet sen sist, fast egentligen så har de ju bara gått typ två månader, haha! Men ser ändå förjävligt ut :( Så det blir kul.

Och nu måste jag ut med Ebba. Hon ser jätteroad ut här brevid mig! ;)
Ha en trevlig helg, för de ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

tack tack!:) Hoppas julmaten smaka bra ;)

2007-12-09 @ 12:17:38
URL: http://litenmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0