I´m baaack

Nu var det ju faktiskt några dagar sen jag uppdaterade. Så nånting vettigt kanske jag har att komma med?! ;P

I måndags så blev det iallafall att fara till tandläkaren, och tur var det! Inte för att dom fixade min tandvärk, men nu har jag åtminstone fått en tid då dom ska fixa, och dom var tvungen att göra en rotfyllning! :( Ajajaj.. Så dit ska jag den 13 December, om jag inte får ont igen. För då ska jag till Porsön och fixa till smärtan innan.

Sen så han jag även med att fika på förmiddagen med Emelie, Vilma, Jenny, Loke, Linda och (Agnes?)hennes bebis som bara då var 5 dagar gammal! Så liten och söt ;) Ännu mera bebis feber! Haha ;) Men det var riktigt trevligt..
Sen blev det inte så mycket mer den dagen. En långpromenad med Ebba blev det för min del på kvällen, och sen hopp i säng!

I tisdags så kom Marie hit och vi tog oss en två timmars promenad med Lycklig och Ebbs! Det var hur skönt som helst, perfekt väder!! :) Vi gick till storsand och tillbaka. Så fick dom busa lite då och då. Dom är så duktiga och lyssnar på oss! Så då är de kul att ha dom lösa :) Sen på kvällen blev det kärringhäng i Rutvik (Och jaa, jag var med för en gångs skull) vilket var skit najs! :) Så trevligt att alla tjejjor samlas sådär, tycker iallafall jag :P

Och idag så vet jag inte vad jag ska göra. Ska iallafall ta mig i kragen och fara och jobba idag. Det behövs! :) Men annars vette tusan.. Ska iallafall pallra mig ut med hunden nu iallafall, hon står vid mina fötter och ser inte sådär jääteglad ut, haha ;D

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0