Idag är ingen vanlig dag

För det är Emelies födelsedaaag ;) Grattis stumpan!! Idag blir Emelie 21år, så dit ska jag och fika senare :)  Hoppas hon får en bra dag, med mycket kul :)

Idag är det inte så bra väder vilket jag tycker är ap trisst! Men, då får jag säkert nånting gjort här hemma! Typ disken!! Stor som ett hus har den blivit.. Ursh!!

Sen så har jag även valpkurs idag också, så dit ska jag ikväll :) Ska bli kul, länge sen vi varit där nu! Hoppas Ebba är snäll, men de tror jag :P På tal om hundar så funderar jag även på att anmäla mig och Ebba till en hund utställning som är den 8 September (På min födelsedag och allt :P) för det hade varit kul att testa bara :) Så får man se hur det går! Men ska tänka på saken, sista anmälningsdagen har inte varit ännu.

Detvardet. Då hade jag inge mer att skriva då, förutom att jag har helg nu! ;) Så jobbar nästa gång på Söndag. Sköönt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart att du ska anmäla ebba, det kommer att gå jättebra! Jag kan hjälpa dig om du vill också ;) hihi ycker det är så kul sånt där ju =)

2007-08-09 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0