Då var det över :(

Sitter på jobbet nu, första dagen efter semestern, känns hur hemskt som helst! :( Men nu känns det som att man återgår till normala rutiner igen. Allt var så knas när semestern var, haha! Men kul ;)

Annars så är väl allt bra antar jag. Förutom att jag är pank, som vanligt! :( Och på tal om annat så var jag faktiskt på lulekalaet i Lördags! :) Och jäkligt kul var det också! Började förfesten med Suzie på bussen påväg till Stina, haah! ;) Sen var vi hos Stina till tolv tiden tror jag? Och sen kalaset! Virvelvinden, here i come ;) Bra kväll helt enkelt!

Och igår så slöade jag! Var även förbi Emelie en sväng så hundarna fick busa :) Fast Rex var inte så buspigg igår, hehe! ;) Och idag har jag varit hos mamma och suttit ute och glassat i solen!

Nu ska jag spela bubbles, jag och Hanna har en tävling! Okej? HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0