Certifierad försäkringsförmedlare

Så var det Tisdag. Igår fick jag byta projekt till SPP, och det var pga att valen körs igång nu! Så heja heja SPP :P Mycket roligare än Telia iallafall, för nu hjälper man folk som i princip inte fattar nånting! Så de är kul :) Och som rubriken lyder så är jag ju nu cerifierad försäkringsförmedlare, så de är coolt ;) Nån som har frågor angående pensionssparande, kom till mig! :P

Annars så är jag typ skit deprimerad, och nu måste jag verkligen byta jobb!! Hanna och Ida som jag jobbar med har sagt upp sig, så dom slutar den 25 september, sen flyttar dom till Umeå! :( Men de värsta av allt är ju att Emma ska säga upp sig idag, för hon flyttar ju till Mottala :( Va ska jag ta mig till? Alla som jag känner och umgås med sticker till en ny stad, så jag tänkte då inte sitta och ruttna på Silentium! Måste byta jobb!!

Men annars så är allt bra! :)
Nu ska jag röka, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0