Jobbaaaa :(

Idag ska jag och jobba, igen. Det är bra att man får lite extra pengar, men inte kul att jobba i lite bakis tillstånd! Haaah ;) Iofs så blev det en väääldigt lugn kväll igår hemma hos Lass, och sen hos Suzie, men man lyckas då fan alltid bli bakis då man absolut inte vill! Nåväl, finns inte mycket att göra åt saken :) Bara att se glad ut.

Annars händer inte mycket i mitt lilla liv, ledig fram till på Måndag nu, långledig! ;) Skönt. Men vad ska jag sysselsätta mig med? Hm, så svårt. Blir så rastlös så fort! Plus att Patrik är borta, då har man ännu mindre att göra :( Äh, jag får göra det bästa av situationen, våldgästa Emma!! Mohahahaa ;P Det är jag bra på, visst Emma? :)


Nä, om jag ska ta och fixa mig lite innan jag ska fara. Kanske tvätta bort sminket så jag inte ser ut som en jäkla påskkärring! (Om inte lite värre?) Fast de kanske skulle passa, nu när de är påsk och sådär ;)


Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0