Fan så bra de går!

Det går skitbra med lillskorven tycker jag :P Hon äter bra, kissar&bajsar endast ute, leker för fullt och så myser vi för fullt ;) Kan hända att de kommer hända en olycka inomhus inom sin tid, men än så länge har de inte blivit av.. Så de är skita skönt! :)

Tycker hon ska vakna snart, sovit hur länge som helst. Hon skulle behöva ta sig ut, och även få sin kvällsmat! :)

Mamma var förbi på förmiddagen och hälsade på, inte ofta man ser henne här! Haha :) Men nu kom hon, undra varför? ;) Även Suzie och Elina har varit förbi på besök. Sen ko Moa och Madde och bara sa hej :) Alltid trevligt med lite folk när man ändå inte kan fara nånstans.. Men ska lugna mig nu, Ebba blir säkert så snurrig med en massa människor. Hon skulle nog behöva lära känna Patrik före dom flesta? Haah..


På tal om Patrik så kommer han hem snart! Äntligen ;) Tyckte de var på tiden.. Han sitter nog på tåget nu? Var lite försenat, men nu borde han gått ombord.. Så då får jag äntligen träffa han imorgon! Var ett tag sen nu, rättare sagt 12 dagar sen :( Och så får han träffa våran bebis ;)

Näfan, ska kolla om jag kan väcka henne! Hejdåråå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var såååå gullig , men TRÖTT ! haha , hon lär ju hata mig nu ;)

2007-04-12 @ 19:39:26
Postat av: Helena

Fan Pluppi, vilken lyckost du är =) Vill också ha en liten puppy juh =)

2007-04-14 @ 17:51:41
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0