Ebba är hemma nu! :P

Jajjemen, nu har jag min lilla kompis hemma! :) Hon är så söt!! Sover rätt så mycket, men de gör dom ju när dom är små..

..Och där kom jag tillbaka från en bajspromenad! Haha ;) Hon är jätteduktig, inte gjort inne en enda gång! Fast jag går ju ut rätt så mycket, men det är bara bra :P

Var i Överkalix rätt länge idag, började fara härifrån vid halv nio, och var inte hemma förrän vid halv fyra tiden! Men det var kul att komma bort för en liten stund :) Plus att vi följde med Josse och John till veterinären med alla tio hundar skulle dit på besök! Haha.

Och nu så satt man då hemma och tråkade. Ebba leker för fullt, så ska nog leka med henne ett tag, så hon kanske blir lite trött igen, haha! :P

Saknar dig Patrik, kom hem nu!!

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kommer hem från fjällen på söndag nästa vecka, dåå lääääär ju tant Therese komma och hälsa på dig och Ebba! :) Man vill ju äta upp henne, keeexet!

2007-04-12 @ 15:37:36
URL: http://Terrrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0