Dagen D

Så var det Valborg. Antar att alla vet om det? :P

Dagen kommer mestadels att spenderas hemma. Måste iallafall förbi Apoteket och en djuraffär.. På tal om saker som måste göras, så måste jag ringa till vårdcentralen nu! Men tar de när jag skrivit färdigt här :) Sen kanske det även blir att fara förbi Emelie så hundarna får busa lite, de skulle vara skitkul! :)

Och på tal om hundar, hoppas nu Marie att de funkar! Skulle vara så jäkla kul ;) Jag hoppas!! Hehe :) Och på tal om Marie (nu när jag ändå var i farten) så ska jag till henne och John ikväll och leva rövare! Nää, kanske inte. Men dricka lite iallafall ;)

Annars hade jag inte så mkt mer att säga! Ha en trevlig valborg allihopa! :P

PUSS


Kommentarer
Postat av: emma såklart!

hohohoh. feeest ;) wiiiiiiiiiiiiiie

2007-04-30 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0